Ontmoeten we elkaar weer zakelijk deze zomer? Als het aan ons ligt wel. In de zomermaanden kun je bij het NBC namelijk terecht voor de ultieme zomerse bijeenkomst. Van elke bijeenkomst in de zomermaanden maken we een feestje! Meer informatie? Neem contact met ons op!

Taal aanpassen: English

Heb je vragen? Of wil je direct een ruimte reserveren? Neem contact op met Elise.

Ga naar de contactpagina of bel Elise op 030 - 602 69 00

Volg jij je bezoekers goed op na jouw event?

Je hebt een knallend evenement georganiseerd en alle bezoekers waren laaiend enthousiast. Je imponeerde met het programma, de audiovisuele hoogstandjes, de originele giveaways… Maar hoe blijf je top-of-mind bij jouw bezoekers? Met onze tips draai jij daar jouw hand niet voor om.

Stuur een persoonlijk kaartje

Er gaat niets boven een kaartje. Stuur een persoonlijke of handgeschreven kaart aan de bezoeker zelf. Dat is een leuke manier om jouw bezoekers te bedanken voor hun deelname. En zo laat je zien dat je écht waardeert dat de bezoeker het evenement heeft bezocht. Een te groot publiek? Je kunt ook een kaartje printen met daarop jouw handtekening voor een persoonlijke touch.

Pak de telefoon

Een beller is sneller. Door de telefoon te pakken creëer je een contactmoment waarop je de bezoeker kunt bedanken en kunt vragen naar zijn of haar ervaringen. Dit levert waardevolle feedback op voor een volgend evenement. Door de persoonlijke benadering schep je een band en vergroot  je de kans dat deze bezoekers de volgende keer weer komen. Daarnaast is een telefoongesprek direct een moment waarop je verkoopkansen creëert: ideaal als je een verkoopgericht evenement hebt georganiseerd.

Go social

Jouw bezoekers snel in één keer bereiken? Gebruik Facebook. Maak ruim van tevoren een Facebook-groep aan voor jouw bezoekers. Zo heb je een centrale plek waar je hen kunt bereiken voor toekomstige events. Huur een professionele eventfotograaf in of laat een aftermovie maken en plaats het beeldmateriaal in de Facebook-groep. Doe dat direct de volgende dag. Dat stimuleert bezoekers om de foto’s de delen, liken en zichzelf te taggen. Zo verspreidt jouw evenement zich als een olievlek door het netwerk van je bezoekers.

Benut e-mail

Volgens het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 van Blinker gebruikt 90% van de Nederlanders dagelijks e-mail. Daarnaast is e-mail het eerste digitale communicatiekanaal waar we elke dag naar kijken. Wil jij jouw bezoekers opvolgen via e-mail? Vraag hen om een online evaluatie in te vullen of verras hen met een passende (kortings)actie. Bevatte jouw evenement interessante sprekers en mooie presentaties? Stuur de keynotes rond naar jouw bezoekers.  Een nieuwsbrief kan ook. Maar dan alleen met écht interessante tips en nieuwsberichten.

Contact

Neem contact op met Elise

Heb je vragen? Of wil je direct een ruimte reserveren? Neem contact op met Elise.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Contact

Neem contact op met Elise

Heb je vragen? Of wil je direct een ruimte reserveren? Neem contact op met Elise.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Laatste nieuws