Op woensdag 7 september is het NBC Congrescentrum getroffen door een grote brand. Onze locatie is daardoor grotendeels verloren. Daarom zijn wij genoodzaakt om tot 1 september 2023 onze deuren te sluiten. Alle bijeenkomsten die bij het NBC gepland staan tot 1 september 2023 kunnen hierdoor geen doorgang vinden.

 

Voor ons staat de komende periode in het teken van de wederopbouw maar ook in het helpen van onze opdrachtgevers met het vinden van alternatieve locaties. Gelukkig zit stilzitten niet in het DNA van ons familiebedrijf en zijn de werkzaamheden al in volle gang. Ondanks deze tegenslag gaan we met vertrouwen de toekomst tegemoet.

 

We houden je graag regelmatig op de hoogte van onze ontwikkelingen. Wil je hiervan op de hoogte blijven en ben je nog niet aangemeld voor onze nieuwsbrief? Meld je dan hier aan.

Taal aanpassen: English

Heb je vragen? Of wil je direct een ruimte reserveren? Neem contact op met Elise.

Ga naar de contactpagina of bel Elise op 030 - 602 69 00

Verschillende soorten registratie

Bij het kiezen van het type registratieproces dat de gasten gaan doorlopen op jouw evenement, is de eerste keuze of je dit digitaal of niet digitaal gaat doen. Je kunt kiezen voor de ouderwetse manier van registratie en werken met lijsten en badges op alfabetische volgorde. Bij de digitale manier zijn er verschillende softwareservices die je kunt inzetten om het proces te versnellen en verbeteren. Bij het NBC raden wij het aan om voor een digitaal registratieproces te kiezen. Op dit gebied werken wij onder andere samen met Momice en Summit, hierover lees je later meer.

Digitale registratie

Voordelen digitale registratie

De stap om te switchen van de handmatige registratie naar digitale registratie kan soms groot zijn, zeker wanneer dit al jaren de werkwijze is. Maar digitale registratie brengt vele voordelen met zich mee. Het grootste pluspunt van digitale registratie is tijdbesparing.

Niet alleen op het evenement, maar juist ook ervoor. Het klaarmaken en het op de juiste volgorde leggen van de badges vervalt namelijk. Ook wanneer jouw gasten het registratieproces doorlopen scheelt dit veel tijd. Er kan gemakkelijk een QR-code gescand worden en de persoonlijke badge wordt afgedrukt. Niet alleen tijdbesparend, maar dus ook geen ongebruikte badges die weggegooid worden.

Hoe gaat digitale registratie in zijn werk?

Wanneer je kiest voor digitale registratie gaat dit als volgt in zijn werk. De deelnemers melden zich online aan voor jouw evenement. Vervolgens krijgen zij per e-mail een bevestiging en een aantal dagen voor het evenement een QR-code. Eenmaal op de dag van het evenement kunnen de deelnemers deze QR-code laten scannen bij een registratiebalie of zelf scannen bij een paal. Vervolgens wordt er een persoonlijke badge afgedrukt en in een keycord houder gedaan.

Dit digitale proces biedt overigens ook de mogelijkheid om voor- en achteraf in contact te zijn met jouw deelnemers. Na de online aanmelding kun je de deelnemer op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom het evenement, zoals bijvoorbeeld het programma of sprekers. Na afloop kun je ze bedanken voor hun komst, content sturen over bijgewoonde sessies of om een review vragen.

Onze partners op gebied van registratie

Op het gebied van registratie werken wij samen met Summit en Momice. Met Summit kun je het gehele registratieproces digitaal laten verlopen. Naast het online aanmelden, ontvangen van de QR-code en scannen bij aankomt, biedt Summit daarnaast de mogelijkheid om badges te scannen bij verschillende sessies. Zeker wanneer de deelnemers zelf kunnen bepalen welke sessies ze bijwonen, is dit verstandig om te doen. Hiermee verzamel je namelijk informatie over welke sessies het goed deden bij welke doelgroep. Met deze waardevolle informatie kun je het aanbod van sessies voor het volgende evenement nog beter laten aansluiten op jouw bezoekers.

Net als Summit biedt Momice dezelfde soort mogelijkheden om jouw deelnemers digitaal te registreren en sessies te registreren. Momice biedt echter nog vele andere uitkomsten op het gebied van communicatie rondom jouw evenement. Zo kun je eenvoudig zelf een eventwebsite bouwen waar alle belangrijke informatie over het evenement terug te vinden is. Ook biedt Momice de mogelijkheid om via e-mail in contact te blijven met jouw deelnemers. Denk hierbij aan de uitnodiging, reminders, event updates en na afloop een bedankt mail en een enquête.

We vertellen uiteraard in een persoonlijk gesprek graag meer over deze twee partijen of kunnen je in contact brengen met hen.

 

Contact

Neem contact op met Mandy

Heb je vragen over de verschillende soorten registratie? Neem contact op met Mandy.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Contact

Neem contact op met Mandy

Heb je vragen over de verschillende soorten registratie? Neem contact op met Mandy.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Laatste nieuws