Op woensdag 7 september is het NBC Congrescentrum getroffen door een grote brand. Onze locatie is daardoor grotendeels verloren. Daarom zijn wij genoodzaakt om tot 1 september 2023 onze deuren te sluiten. Alle bijeenkomsten die bij het NBC gepland staan tot 1 september 2023 kunnen hierdoor geen doorgang vinden.

 

Voor ons staat de komende periode in het teken van de wederopbouw maar ook in het helpen van onze opdrachtgevers met het vinden van alternatieve locaties. Gelukkig zit stilzitten niet in het DNA van ons familiebedrijf en zijn de werkzaamheden al in volle gang. Ondanks deze tegenslag gaan we met vertrouwen de toekomst tegemoet.

 

We houden je graag regelmatig op de hoogte van onze ontwikkelingen. Wil je hiervan op de hoogte blijven en ben je nog niet aangemeld voor onze nieuwsbrief? Meld je dan hier aan.

Taal aanpassen: English

Heb je vragen? Of wil je direct een ruimte reserveren? Neem contact op met Elise.

Ga naar de contactpagina of bel Elise op 030 - 602 69 00

4 tips om je event trending topic te maken

Trending topics zijn de meest besproken onderwerpen op Twitter. Dat kunnen woorden zijn of hashtags. Je vindt trending topics in de linker sidebar onder ‘Trends’. Niemand weet precies hoe het algoritme werkt dat bepaalt wat trending is. Maar over één ding zijn de experts het eens: het aantal mensen dat er mee twittert, telt zwaarder dan het aantal tweets. Vier tips om jouw event trending topic te maken.

Trending topic event

Lanceer een officiële hashtag voor je event

Maak de hashtag herkenbaar, maar niet te lang – een tweet heeft maar 140 karakters. Gebruik geen spaties of bijzondere tekens. Begin niet met cijfers. Als de hashtag bestaat uit meerdere woorden, gebruik dan hoofdletters voor elk woord. Communiceer de hashtag duidelijk via alle uitingen. Natuurlijk via je social media en printmateriaal, maar denk ook aan een scherm op je event.

Test de hashtag

Zelfs als veel mensen met een bepaalde hashtag twitteren, is dat geen garantie dat deze trending wordt. De hashtag van je event moet niet eerder trending zijn geweest. Of een nieuwe groep mensen moet erover twitteren. Met (betaalde) tools als Trendsmap kun je controleren of je hashtag eerder is gebruikt.

Schiet met hagel

Het aantal mensen dat twittert, telt zwaarder mee dan het aantal tweets. Ga dus voor kwantiteit: zorg dat zo veel mogelijk verschillende mensen jouw hashtag kennen. Betrek mensen met veel volgers en vraag ze een paar tweetjes te sturen met jouw hashtag. Richt je niet alleen op je eigen kringetje – hoe meer mensen de hashtag zien, hoe beter.

Content is king

Last but nog least: doe mee. Post fijne content die mensen – ook buiten je eigen wereld – graag delen of becommentariëren. Maar ga niet alleen maar zenden. Zoek de conversatie op, reageer op opmerkingen. Retweet berichten van je doelgroep. Een bedankje voor de sprekers en sponsors met @-mentions. Verzin het maar. Op social media draait het om interactie.

Contact

Neem contact op met Devi

Meer informatie of tips over hoe je sociale media kunt inzetten op jouw event? Onze Online Marketeer Devi vertelt je er graag alles over.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Contact

Neem contact op met Devi

Meer informatie of tips over hoe je sociale media kunt inzetten op jouw event? Onze Online Marketeer Devi vertelt je er graag alles over.

Bel Stuur een bericht

Of bel op 030 - 602 69 00

Laatste nieuws