Download het ultieme stappenplan voor jouw hybride evenement
Tijdens de coronacrisis heeft de hele evenementenbranche kennisgemaakt met het organiseren van online evenementen. Natuurlijk organiseer je het liefst een fysiek evenement, maar voor veel organisatoren is het online aspect absoluut effectief gebleken. Daarom verwachten wij dat we de komende jaren het beste van twee werelden gaan samenvoegen in de vorm van hybride evenementen.
Waar je dan precies moet beginnen met de organisatie van een hybride event? Daar willen we je graag mee op weg helpen. In het organisatieproces moet je namelijk met nét even wat meer rekening houden dan bij een live evenement. Daarom hebben we een handig stappenplan samengesteld. Aan de hand van 34 stappen organiseer jij in no time een geslaagd hybride evenement. Van strategiebepaling tot voorbereiding en van uitvoer tot opvolging: we’ve got you covered!
Download het stappenplan
Inspiratie & tips
Meer inspiratie en tips
Duurzame giveaways voor jouw event
Duurzaamheid is steeds vaker een doorslaggevende factor bij de keuze voor een locatie, producten of diensten. En dit geldt natuurlijk ook voor de giveaway die aan gasten wordt meegegeven tijdens een event.
Test: welk type eventorganisator ben jij?
Aan de hand van 11 afwisselende vragen, situaties en bijbehorende types, ontdek je welk type eventorganisator jij bent.
Een goede eventwebsite maken? Hier moet je aan denken
Elk goed georganiseerd event heeft een sterke digitale profilering nodig. Kunnen bezoekers online niet de juiste informatie over jouw event vinden of zich gemakkelijk op de website aanmelden? Dan ben je ze kwijt. Je eventwebsite is daarom een heel belangrijk onderdeel van je eventmarketingstrategie.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over onze locatie of over onze dienstverlening? We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld in onze FAQ.